České Radiokomunikace chtěly svůj nový web zaměřit více na B2B a my jsme jim s tím pomohli. Kompletní redesign webu cra.cz jsme započali v únoru 2017. Nový web vznikal za použití metodiky value proposition design, což bylo náročné i nesmírně poutavé zároveň. Dodali jsme také veškeré texty a celý projekt nadále spravujeme a rozvíjíme. A tím naše ČRA mise rozhodně nekončí. Pro klienta jsme mimo jiné zpracovávali dvě specifické kampaňové landing page v rámci hlavního webu a také například sekci Kompetenční centrum. Navíc - vzhledem k tomu, že firma prošla kompletní změnou korporátní identity, průběžně zapracováváme všechny požadované změny. Spolupracujeme i při návrhu UX dalších interních aplikací. Tak stay tuned!
Pro IoTPORT dodáváme full servis v podobě strategie, výroby obsahu a kreativy. Společně s klientem budujeme silný portál, který má za cíl stát se jedničkou pro IoT v ČR.
IoT - technologie - mnoho společností tápe, nebo shledává nevyhovující proces výběru správných hardwarových a cloudových komponentů a následnou integraci všech potřebných součástí. Přijetí IoT technologií bude pro mnoho společností nezbytným krokem pro to, aby zůstaly na špičce ve svém oboru a úspěšně překonaly výzvy 21. století. I proto vznikl portál Českých Radiokomunikací – www.iotport.cz, aby zpřehlednil situaci na trhu a zpřístupnil informace všem, ať už se jedná o velké firmy nebo jednotlivé cílové zákazníky.
Cílem portálu je zaměřit pozornost na využití IoT, poskytnout uživatelům portálu zázemí pro jejich inovativní řešení a nabídnout prostor pro profesionály, kteří budou mít možnost vzájemné spolupráce v této oblasti. Hlavní prioritou je tedy propojit ty společnosti a partnery, kteří si mohou být navzájem prospěšní. Zároveň portál pomůže vysvětlit hardwarové řešení využívající technologii IoT. Pro lepší názornost možných řešení jsme využili konceptu SVG animací, které umožňují vysvětlit jednoduše a přehledně podstatu funkcionality technologie. Navíc průběžnou analýzou a zlepšováním se nám podařilo snížit počáteční průměrný okamžitý odchod z 20% na 12% (tedy snížit o téměř 40%) a zvednout průměrnou dobu návštěvy na 3,5 minuty. Dále se nám povedlo zvýšit návštěvnost o 23% a to díky optimalizaci organické návštěvnosti, která nám vzrostla o 205%. To vše mělo za následek zvýšení relevantních poptávek na webu o 300%. Svým zaměřením a rozsahem se jedná o naprosto unikátní projekt v České republice a my jsme moc rádi, že u toho společně s Českými radiokomunikacemi můžeme být.
Spolupráce: 2 roky
Zaujala vás reference? Máte podobný projekt a hledáte nejlepší řešení?