Webová řešení, e-commerce, e-shopy, microsites, UI/UX. | Pixman.cz
KONTAKT
Přejít na menu

Stavíme e-shopy na Microsoft Dynamics 365 Business Central

Teď je ta správná doba. Když přecházíte na Microsoft Dynamics 365 Business Central, máte jedinečnou šanci spustit zároveň e-shop, který nebude klást žádné limity rozvoji vašeho podnikání. API máme připraveno, e-shop bude hotový včas a v domluveném rozpočtu.

Domluvme si schůzku

Co získáte? Efektivní řešení, které dává smysl

  • Spolehlivý tým. Více než 10 let jsme našim klientům partnery v on-line světě.
  • Efektivní vývoj. API už máme připraveno, nebudeme objevovat Ameriku.
  • Jednoduchou správu. Obsah máte pod palcem v intuitivním CMS Merlin.
  • Konverze. Testování, optimalizace a zvyšování konverzí je naší osobní ctí.
  • Pokročilé možnosti. Všude od cenotvorby přes filtry až po historii objednávek.
  • Automatizaci. Vše podstatné si předávají systémy bez lidských zásahů.

Náš přístup. Jak na to jdou Pixmani

1
První schůzka

Těšíme se, až vás poznáme. Je to začátek příběhu. Jako když Sherlock Holmes dostane případ. Pozveme vás na kávu nebo přijedeme k vám a všechno probereme. Úvodní schůzka je nezávazná, hodiny neúčtujeme. Rozhodnete se až po ní.

2
Seznámení a Value Proposition Design

Když si spolu plácneme, přijde fáze otázek. Budeme se ptát. Hodně. Musíme totiž do hloubky pochopit vaše potřeby i cíle. Zjistit, jak vaše firma funguje a co chtějí vaši zákazníci. Všechny souvislosti do sebe poskládáme jako puzzle, jen místo obrázku na konci získáte úspěšný projekt.

3
Nanečisto: Prototyp

Na základě toho všeho připravíme funkční prototyp budoucího e-shopu. Ten důkladně otestujeme a nové poznatky zapracujeme. Ve chvíli, kdy jsou s řešením všichni spokojeni, můžeme spouštět.

4
Uživatelské testování

Interní a externí testování na lidech zvenčí děláme nejen během vývoje, ale i po spuštění. Uživatelská zkušenost (UX) všeho, co navrhujeme, je pro nás vedle obchodních výsledků měřítkem úspěchu.

5
Ladění a vylepšování

Naše práce spuštěním nového e-shopu nekončí. Sledujeme data z analytických nástrojů, nasloucháme uživatelům, odstraňujeme chyby, vylepšujeme použitelnost a přidáváme nové funkce.

6
Podpora a monitoring

Abyste si mohli být jisti, že dodané řešení šlape, jak má, nastavíme monitoring všech jeho klíčových prvků od zatížení serveru přes funkčnost stránek až po kontrolu kritických procesů, které musí za všech okolností zůstat v běhu. Stačí napsat podmínky do smlouvy. Dodržení SLA je pro nás otázkou osobní cti.

Náš arzenál: Moderně vyzbrojeni do digitálního boje

Propojení s Microsoft Business Central

Rádi pracujeme s Microsoft Dynamics 365 Business Central, dříve Microsoft Navision. Je to spolehlivé ERP s dobrou architekturou a je radost nad ním stavět e-shopy. Ve spolupráci s certifikovaným partnerem Microsoftu jsme vybudovali vlastní API, přes které jsme schopni ERP od Microsoftu plně integrovat na naše CMS Merlin. E-shop pak může těžit z okamžité dostupnosti dat o cenách, trhu, zásobách, objednávkách i dodávkách. 

Velkým přínosem nového API je dobrá předvídatelnost implementačních nákladů. Riziko vícenákladů při integraci s ERP je minimální. V případě vývoje webové aplikace “na klíč” tím stavíme na pevných základech. Projekt doručíme v definovaném rozsahu, včas a v naplánovaném rozpočtu. Více si můžete přečíst v článku

Content Management System (CMS)

Náš redakční systém, kterému říkáme Merlin CMS, je postavený na PHP 7.3, MySQL, HTML5, CSS3 a dalších moderních technologiích. Využíváme ho pro správu obsahu e-commerce řešení, webů a e-shopů, které pro naše klienty vyvíjíme. A každému klientovi ho navíc dokážeme přizpůsobit podle jeho přání a potřeb.

Kromě zmíněného ERP Microsoft Business Central spojujeme Merlina za pomoci API standardně s externími službami, jako je Česká pošta, Zásilkovna, Balíkovna, Heureka, Zboží, Google nákupy, Google Analytics nebo jiný nástroj pro webovou analytiku, Google Tag Manager, SAP nebo TPOMM. Na přání samozřejmě napojíme i další služby.

Dali jsme si záležet na tom, aby byl Merlin pro uživatele přehledný, rychlý a intuitivní. Jeho silnou stránkou ve srovnání s jinými redakčními systémy je prostě jednoduchost. Máte k dispozici funkce, které využíváte a ne miliony různých tlačítek a ikonek, o kterých nikdy nebudete vědět, co znamenají. Díky WYSIWYG editoru může uživatel bez znalosti HTML kódu dělat i pokročilejší úpravy obsahu webu, jako je vkládání videí nebo vytváření odkazů do pop-up oken.

Hosting a propojení

Prostředí pro provoz aplikací (webhosting, serverhosting, cloud) nabízíme v rámci našeho deployment řešení, které je postaveno na virtuálním prostředí tzv. Docker kontejnerech a Gitu s možností jednoduchého zřízení libovolného počtu vývojových a testovacích prostředí. Všechna řešení jsou pod monitoringem a naším dohledem.

Výhodou našeho Merlin CMS je příprava pro napojení na ERP a CRM systémy. Za pomoci API se standardně spojujeme s externími službami, jako je Česká pošta, Zásilkovna, Balíkovna, Heureka, Zboží, Google nákupy, Google Analytics nebo jiný nástroj pro webovou analytiku, Google Tag Manager, SAP nebo TPOMM. Na přání samozřejmě napojíme i další služby.

On-line systémy a webové aplikace vyvíjíme podle vašich zadání od business analýzy až po akceptaci, dlouhodobou podporu a rozvoj. Dokážeme to v PHP, Java, Javascript, HTML5, jQuery, ajax, React a dalších programovacích jazycích.

Bezpečnost

Bezpečnost bereme velmi vážně, jinak jsou IT systémy a weby jako časovaná bomba. Proto děláme pravidelné bezpečnostní audity a penetrační testy našich aplikací. Potenciálně zranitelná místa odhalujeme na základě testovacích scénářů už při vývoji. Sledujeme rychle se měnící trendy v hackingu a phishingu. Mrkněte na náš článek.

Kdo vložil svou důvěru do našich digitálních rukou


Kde nás najdete
map

Pixman s.r.o.

Jankovcova 1037/49, 170 00 Praha 7
IČ: 48208337 DIČ: CZ48208337

Bankovní spojení:

č.ú.: 2000513497/2010
(FIO Banka a.s.)

Pixněte nám
Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři