Ve spolupráci s Etnetera Activate jsme dodali frontend a backend řešení pro společnost CCS a.s., které je postavené na naší CMS a e-commerce platformě Merlin CMS. V rámci toho projektu jsme pro klienta řešili standardní i pokročilé prvky.
Napřed jsme zpracovali grafický návrh do HTML šablon a následně web napojili na MERLINa. Součástí zpracování je i objednávkový modul, který je napojený na další systémy, například na živnostenský rejstřík ARES, který na základě IČ umí předvyplnit data o zákazníkovi do objednávky nebo na systém Cribis, s jehož pomocí provádíme automatický scoring zákazníka. Zároveň CSS disponuje přístupem z call centra a jeho operátoři mohou vyplnit objednávku přímo se zákazníkem. Data z objednávek jsou pak napojena na informační systém SalesForce a také na systém Smart Emailing.
Celému systému nadále už několik let promazáváme kolečka, aby byl plynulý a přinášel společnosti CSS jen samou radost.
Zaujala vás reference? Máte podobný projekt a hledáte nejlepší řešení?