Tým Pixmanu a Motion bude v dubnu kromě standardní kreativy, strategie supportu řešit navíc přechod NIVEA na nový CRM cloud od SaleForce.
Z mnoha modulů bude NIVEA využívat marketingový cloud, ze kterého věříme, že vytěžíme maximum.
Salesforce je nejpoužívanější cloudové CRM na světě. Společnost Beiersdorf si vybrala proto tento nástroj pro globální použití pro svou nejvýznamnější značku v péči o pokožku a pleť.
NIVEA bude využívat marketingový cloud, což znamená propojení interakcí jeho spotřebitelů z různých komunikačních kanálů a zařízení. Zpřehlední a zjednoduší to segmentaci a zacílení marketingových kampaní na základě získaných dat.
Co to všechno znamená pro tým Pixmanu a Motionu, nám řekla Lenka, která má u nás projekt a celý team na starosti:
„Čeká nás spousta práce a testování dat. Mnoho hodin online školení, pak finální zkouška a zasloužený certifikát. Na konci celé této cesty se těšíme na novinky a různá vylepšení při zpracování newsletterů, přehlednost segmentace a cílení marketingových kampaní na základě zákaznických dat a chování. Věříme, že to dobře dopadne a všechno zvládneme ke spokojenosti klienta, jak to ostatně děláme, již více než 4 roky.
Držte nám palce :)“.