Jungle Interiors: Webová oáza | Pixman.cz
KONTAKT
Přejít na menu

Jungle Interiors: Webová oáza zeleně za 2 měsíce

Jungle Interiors: Webová oáza zeleně za 2 měsíce

Napadlo vás někdy, jaký vliv na vás má, když jste obklopeni zelení? Venku je to asi jasné, asfalt a beton versus rozkvetlá letní louka. Ale co uvnitř, v interiéru? Na novém webu, který jsme vytvořili pro firmu Jungle Interiors, si to můžete spočítat. Tedy přesněji spočítat si finanční dopad rostlin v pracovním prostředí na efektivitu práce zaměstnanců. Jste k podobným výpočtům skeptičtí? Výborně, i míru své skepse si v kalkulačce můžete nastavit.

Zmíněná kalkulačka je na webu spíš doplňkovou zajímavostí. Pro společnost Jungle Interiors, která se zaměřuje na pronájem rostlin a péči o ně, bylo klíčové, aby nový web pokrýval potřeby všech důležitých cílových skupin - od zástupců firem, přes architekty a designéry, až po profesionály v oblasti facility managementu. 

Proto oslovil s požadavkem na nový web právě Pixmany. Prvním krokem byla důkladná analýza chování jednotlivých cílových skupin, která samotnému projektu předcházela. Když bylo jasné, co a pro koho je třeba vytvořit, Pixmani se pustili do designu a kódování stránek. Kompletně nové texty pro web, který nově běží na platformě CMS Merlin, vznikly s využitím Copypool. Časový plán byl vskutku ambiciózní - vše mělo být hotovo do 2 měsíců. A podařilo se.

Pastva pro oči

Společným jmenovatelem všech cílových skupin, se kterými Jungle Interiors pracují, je důraz na jednoduchou orientaci, přehlednost a čistý design, ve kterém náležitě vyniknou šťavnaté zelené tóny realizovaných zakázek.

Velkou pozornost si proto logicky zasloužila fotogalerie, která je důležitou součástí sekce Reference. Náhledové fotky jsou dostatečně velké, kombinace fotek na výšku a na šířku tvoří nekonečný vodopád zeleně. Ve fotkách lze filtrovat, když vás zajímají třeba jen mechové produkty nebo zelené stěny. Každá fotka má krátký a po rozkliknutí i delší popisek s detaily, které jsou podstatné třeba právě pro architekty a designéry.

Dvouměsíční sprint

Postavit nový web v tak krátkém čase je náročné. Stejně jako u jiných projektů Pixmani sestavili podrobný harmonogram prací, který předpokládal intenzivní zapojení klienta - dodávání podkladů, fotek, konstruktivní zpětnou vazbu, rychlé schvalování. "V podobných případech klienty upozorňujeme, že se to dá zvládnout, ale nebude čas na prostoje, váhání a vracení se o krok zpět," říká Zdeněk Poroda, projektový manažer na straně Pixmanů. 

V případě Jungle Interiors tohle poselství skutečně padlo na úrodnou půdu a s výsledkem panuje spokojenost na obou stranách. "Byl to ukázkový projekt. Vše šlo hladce, každý den jsme se posouvali dopředu. Na straně klienta měl nový web absolutní prioritu. Pustili se do toho s vysokým nasazením a to jim vydrželo až do konce," shrnuje za Pixmany Zdeněk. 

"Náš starý web už byl spíš skladištěm informací než srozumitelnou a poutavou prezentací. Drobné úpravy, které původní systém dovoloval, už to nemohly zachránit. Spolupráce s Pixmany byla jednoduchá, rychlá, věcná a vedla k výsledku, který jsme očekávali. V CMS Merlin jsme se naučili bez problémů fungovat a dělá vše, co potřebujeme. Na Pixmany se určitě v budoucnu zase obrátíme," hodnotí spolupráci Martin Lachman, jednatel společnosti Jungle Interiors.

Zaujal vás článek? Hledáte cestu, jako pomocí vašeho webu oslovit zákazníky? 

Napište nám! 

A my vám poradíme, jestli je zapotřebí jeho úprava