O prvním ročníku konference Future of Digital, který se uskutečnil na podzim roku 2017 už jste se mohli dočíst na našem blogu. Připomeňte si první ročník Future of Digital v článku. V červnu 2018 se setkání největších trendsetterů z oblasti digitálního marketingu konalo už podruhé. Měli jsme s Pixmanem už podruhé šanci vystoupit s naším produktem #chytraprodejna, Hlavně jsme ale tentokrát měli tu čest celou akci spolupořádat.
Konferenci Future of Digital 2 má, stejně jako její první ročník, na svědomí spřátelená agentura Fragile Media - naši sousedé z třetího patra. Kromě Fragile a Pixmanu byla akce pořádaná ve spolupráci s Google, Etnetera, Etnetera Activate a s agenturou AppSatori. Naši zástupci seděli ve výkonném výboru, měli šanci spoluutvářet nadupaný lineup a rozhodovat o dalších podstatných věcech. Bavilo nás, nakouknout do zákulisí akce, která má jednoznačně ambici stát se jednou z těch opravdu progresivních ve svém oboru. A jaký program jsme tedy s kolegy dali dohromady?
Jako první vystupoval Matouš Ledvina z Google a promluvil o budoucnosti a možnostech hlasového ovládání ve svém bloku Age of assistance, Leoš Špachta z Fragile navázal blokem o umělé inteligenci v digitálním marketingu, konkrétně se jeho přednáška věnovala možnostem personalizace v digitálním marketingu. Přednáška Filipa Hanzla z Etnetera Activate se zase věnovala novým směrům v UX, datové analytice, usnadnění lidské práce a potenciálu její automatizace (např. chatbotem). O tom, jak je rychlost webu klíčová entita pro jeho úspěšné fungování jsme se dozvěděli v přednášce Michala Fanty z Etnetery. Dozvěděli jsme se také, jak správně měřit výkon webu, aby na něm zákazník vydržel. Google nadšenec Ivan Kutil z AppSatori mluvil o inovacích ve spojitosti s Google Cloudem.
Celý program uzavíral náš Milan Průcha, který spolu s Petrem Jarešem z AppSatori promluvil o našem společném projektu #chytraprodejna. Ten pomáhá oslovovat zákazníka v kamenné prodejně a to tam, kde opravdu tráví čas.
Umí je oslovit ve chvíli, když večer procházejí kolem zavřené prodejny, nebo když se převlékají ve zkušební kabince. A právě tu verzi se zkušební kabinkou jsme představili na konferenci. #chytrakabinka podle čárových kódů ví, co si nesete s sebou do kabinky a přes #chytraobrazovka vám nabídne informace o produktu, materiálu, velikostech, doporučí doplňky a zobrazí vzkazy influencerů. A to by si člověk myslel, že kamenné prodejny to mají spočítané.
Děkujeme Fragilu za platformu, všem dalším agenturám za spoluúčast a řečníkům, že nakousli opravdu aktuální témata tak progresivním způsobem, že z toho nebudeme spát ještě několik měsíců. Těšíme se na další ročník.
Tě PIX